tisdag 9 november 2010

datakrångel

Datorer och bilar - de ska bara gå o inte krångla. Datorn är hos datadoktor Dennis och blir upphottad och uppspeedad. Alla mina e-postadresser är borta, likaså all e-post inklusive bilagor som jag inte sparat på nåt annat sätt. Undrar hur mycket man egentligen sparar i onödan, hur mycket jag egentligen kommer att behöva av det som jag inte velat kasta tidigare? Det får väl tiden visa. Lite skrämmande om man sparat hundratals mejl, allt från 2006 till 2010 bara för att man i framtiden märker att man inte alls hade behövde dem. Sicken extra last man bär på. Samma är det väl med papper.Nee, "Hutta möget" som man säger i skåne.

Jag behöver alla vänners adresser så skicka litet epost gärna till antingen gmail.com telia.com adressen.

Hundfronten då. Lilla bruna har sluppit alla höstens tävlingar hittills. Matte har haft tankarna på annat håll och träningen har inte riktigt fått den tiden den behöver. Men nu är klubbens inomhushall klar och vi har tränat ett par gånger inomhus. Fantastiskt. Långhårsvarianten har börjat löpa, några dagar kvar till höglöpet skulle jag tippa. Sen får man vekligen hålla ett öga på "lilla bruna" så han inte tar vara på "möjligheterna".

O så snöar det...

    

1 kommentar:

  1. Nu är det väl snart dags att uppdatera vad ni pysslar med för tillfället ;)

    Ni kan ju inte längre klaga på vädret (med fin inomhushall;)

    Tävlingsplaner?
    Träningsplaner?

    KRAM från brosan

    SvaraRadera